2014年11月14日 星期五

今天不上班 (第五集)

到了第五集, 花笑因為對暗戀悠斗的女孩沒有說出交往的事實, 令悠斗非常生氣,

花笑說不出她同情那女孩, 因為那女孩就像十年前的自己, 處女, 對愛情充滿憧憬. 她對悠斗說, 你拍拖經驗豐富, 不會明白我們(她和那女孩)的心情. 這句話令他更生氣, 怎麼你和她是我們? 那麼我和你呢? 他氣到提出不見面冷靜一下. 谷住一肚氣又傷心到死的她向老朋友一華呻, 誰知老友也不同情明白她, 還說我是一個兩孩之母, 沒有時間聽你小學程度的戀愛疑難啊.

我覺得沒有拍拖經驗或很少的人(包括我自己)都是傾向很難與人倘開心扉, 令人覺得難於接近, 別人就覺得不如知難而退. 就算如花笑難得開始一段感情, 也會波折重重.

近日聽My Little Airport的"今晚講野夜唔夜", 喜歡那一句:

若你問我什麼先叫做緣份, 我會說緣份只留給夠進取的人

各位拘謹的姊妹共勉啊!



My Little Airport

今晚講嘢夜唔夜
男: 藍色
女: 紅色

或者你可以坐得更近
靠在我耳邊講嘢不會過份
但我天生就是這麼拘謹
還未有那份自信心

若你問我什麼先叫做緣份
我會說緣份只留給夠進取的人
好 既然依家個情況係咁
過咗今晚之後我先至再做好人
今晚講嘢夜唔夜
咁啱我就有部車
車你去山頂感受個山有幾斜
望你千萬不要太心邪

或者等我表白內心嘅黑暗
其實我從未放低過舊愛人
所以先每晚搵不同人訓
希望你不要太過黐身

我又點會唔明白你嘅內心
我又何嘗唔喺想穩人瞓一瞓
所以先扮拘謹等你勾引
又估唔到你真系會咁易當真

今晚講嘢夜唔夜
咁啱我就有部車
車你返屋企先飲杯咖啡
再傾返陣先至好扯
望你千萬不要太早扯

沒有留言:

張貼留言

力不從心

今年七月便迎來自己48歲的生日, 本命年, 犯太歲. 以往不信命理沒有理會, 人到中年不得不信命, 今年初批家事煩, 悶氣沉沉利外遊散心和搬屋, 家中長輩會突然入院.  好的唔靈醜的靈, 父親突然入院做微創手術, 幸好恢復良好, 妹妹又收到要轉院通知, 要四處奔波, 人到中年到了...